Accepterad Oskar20r | Ban Överklagan [ Maxkillerbree ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? bobo.11k

Vem var det som bannade dig? Smila

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-11 182029.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel med det jag gjorde genom att skriva i ooc när dom lootar mig vilket jag trode var förbjudet men nu var tillåtet så jag ber om ursäkt för det jag gjorde. Jag vet att det var väldigt onödigt gjort av mig och det kommer inte komma några mer ooc logs från mig här äfter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min polare och letade efter folk att rpa med för att det inte fanns så mycket att göra då så ser vi en bil som det står kakan på regplåten vi åker fram och säger tjena kakan dom sa något vi hetsa tillbaka sen börjar det med att dom hoppar ut ur bilen riktar vi kör iväg dom skjuter men träffar inte så då drar vi sen så kommer det en till bil vi hoppar ut och skjuter vi är mitt ute i ingen stans jag och min polare får 3 stycken av dom i benet jag försöker döda dom som låg ner så kommer det en bakom mig får mig i benet och kidnappar mig inget mer om saken sen när vi kommer till huset så blir det liksom en vanlig kidnappning dom frågar vilka jag är med och sånt sen så säger jag att jag inte är med några när jag inte har någon anställning och inte vill ta det som meta med att jag är diablos när jag inte har rollen in game. sen så har jag inte så mycket så dom dödar mig och sen lootar dom mig när jag ligger ner död det är då jag skriver i ooc att man får ban om man lootar och så idare. och sen där efter får jag min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 110% mitt fel smila gjorde exakt som man ska göra i en sån sitvation med att banna om nån gör fel så det var helt enkelt jag som gjorde felet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har 17 tidigare bans jag har kört på servern sen i jag började i maj juni ungefär och då har jag fått ban för alla möjrliga olika saker vissa felaktiga vissa inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att göra hela den hära bannen geom att inte skrivit något i ooc och bara kört scenariot som en vanlig spelare på unive vilket jag önskar att jag gjorde för att jag ångrar det jag gjorde och var inte värt bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att aldrig skriva ooc i vilket scenario som helt eftersom att det kan få dig bannad och att det inte spelar nån roll vad du skriver. Och det kommer inte hända mer av mig med dom här bannsen eftersom att jag är trött på att vara bannad och inte kunna göra nåt nu vill jag bara kunna rpa som alla andra och vara en normal spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes de klart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka