Accepterad Oskar20r | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? bobo.11k

Vem var det som bannade dig? Ice det var ungefär 2-3 månader sen tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngunive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag gorde mycket fel i det scenariot som jag vart bannad i de började med att jag och min vän åkte runt i staden så kommer ett par personer som vi hade krig med sen så åker vi ifrån dom eller vi försöker åka ifrån dom sen så kommer det flera från hans gäng som streamern mrcoockieboi var med och då kom han också och då så börjare dom rikta vi kör iväg och försöker dra men sen så går det inte att åka någon stans så då börjar det skjutas sen mitt i scenariot så dör jag och då gör jag det felet att c logga vilket var dumt gjort och en sak jag lärt mig ifrån. sen kommer jag inne igen och då lever jag tydligen för det var någon glitch sen så tar jag min bil och åker iväg sen så var jag upp vid gäng huset sushi typ ganska så nära stora banken och då så ser jag några som kidnappat mig innan jag hoppar ut och riktar sen åker dom iväg då skjuiter jag och sen vänder och då blir jag bannad för terror då vilket jag inte gjorde sen han bad mig inte komma support eller något han bara bannad mig så jag fick inte ens se vart ifrån terror dåd bannen kom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade vart på sjukhuset med min kompis sen så åkte vi runt i staden bara som dom flesta gör för att hitta någon som man skulle kunna rpa med eller göra något kul scenario sen plötsligt så kommer det många bilar från gänget som v har krig emot och då så börjar dom följa efter oss medans vi åker iväg sen så riktar dom mot oss men vi kör iväg direkt sen s börjar vi få slut på bensin och då så vart det att vi behövde skjuta i sista utväg så dom gör vi det vi hoppar ut och springer in i ett rum nere i hamnen och då så börjar alla skjuta jag dör sen gör jag det som jag vart bannad för jag c loggar och sen kommer jag då in och så lever jag av någon slags utav bug då så kör jag iväg sen ser jag en person som vi har krig mot och då hoppar jag ut och riktar han kör iväg och jag sköt sen så blir jag bannad för terror dåd vilket jag inte fattade hur för jag gjorde inget terror då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite både och jag gjorde ju så klart fel men sen så gjorde ice också fel i det han gjorde med bannen vilket var att ge mig ban för terror då när jag c loggat vilket inte är något terror dåd. Så jag står för det som jag gjorde men inte det som han valde att lägga bannen på c logg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 13 tidigare bans dom felsta är sv bans sen har jag ungefär 3 p bans tror jag en var felaktig vilket var min första ban vilket jag fick unban dirket av. Sen har jag inte bild och inte mins alla tyvär, sorry

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat välja att göra ett roligare scenario genom att inte c loggat utan utfört scenariot bra istället och inte gjort som jag gjorde vilket jag lärt mig av nu. Det kommer inte komma några fler bans utan mig ifallat om jag får en unban. för jag har märkt att det är mycket roligare att rpa sig fram än att skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har också börjat inse att isätllet för att bara åka runt och skjuta hela tiden och bryta mot alla servrars regler så har jag nu när jag kört på andra servrar medans jag vart bannad börjat rpa mycket mer och tycker det är mycket roligare än att skjuta och bara vara en problespelare för det förstör ju för hela communityt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes 100%

Minsta problem från dig och vi blackar dig igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka