Nekad Oskar20r | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? bobo.11k

Vem var det som bannade dig? R4inbowtail

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag gorde ett väldigt stort och alvarligt regelbrott som var combat logging vilket innebär att man stänger ner spelet för att undvika ett scenario jag fick ju då en mycket mildare ban för combat logging eftersom att det inte var något sceanrio och sen så spawnar jag gänghuset istället för senaste positionen vilket var ett väldigt dumt och stort misstag gjort av mig och jag ber väldigt mycket om ursäkt för det jag gjorde och det kommer aldrig mer att ske ifrån mig eftersom att jag nu fokuserar på att för bättra mig själv med att få en bättre rp nivå och skippa skjutandet. Men sen också efter att jag spawnat gänghuset så kommer det en från mitt gäng efter ett tag och sen så blir jag tagen till sjukhuset och då gör jag ett till mistag vilket jag ångrar det var att skriva att jag dom av matbrist när jag fick vård alltså /me matbrist istället för /me skottskada och då så gjorde jag det för att jag ville få vård snabbare för att sedan quita för att jag hade haft en

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej! så det börjar med att jag åker runt och pratar med folk lite överallt på mappen för att jag hade väldigt tråkigt. Så jag åker bara runt till mina alliansers gänghus och då på vägen till la famligia tror jag om jag inte minns fel så stöter jag på en bil men två stycken i sig dom börjar hetsa jag åker iväg dom åker efter jag stannar frågar om dom vill något dom skjuter jag kör iväg dom är inte feter sen så när jag är på väg till mitt gänghus då så ser jag att deras bil står där jag försöker gömma mig men min bil rycker så jag försöker åka upp utan att dom merker men dom ser jag åker ner eftersom att man inte får köra in om någon är efter eller vill något så frågar jag vad det är dom hoppar ut och riktar eftersom att dom känner igen mig jag åker ner en bit till en bake nedanför mitt gänghus då så dör min bil som jag åker dom hoppar ut skjuter jag dör och sen efter jag hade dött så gick det kanske fem minuter ungefär då väljer jag att göra ett mistag vilket är att skriva /spawnmenu och sedan spawna vid mitt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den hära bannen var inte felktig nån stans det var jag som gjorde mycket fel i denna ban men jag önskar och verkligen hoppas att ni ger mig en andra chans där jag då kommer visa att jag kan bete mig och inte göra om detta nu vill jag uppnå en rolig rp nivå istället för en skjut rp för ja har lärt mig att det är mycket roligare att vara unbannad och rp än att skjuta och vara bannad. Rainbowtail gjorde precis som han skulle gjort var även riktigt snabb i pm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några tidigare bans och jag har kört på servern i 5-6 månader nu jag har ångrat alla mina bans sekunden jag vart bannad men jag vet att jag inte kan göra något åt det när det redan är gjort men nu ber jag om 1 sista chans:) Jag kan tyvär inte nämna mina bans eftersom att jag har blivit bannad för det mesta men det kommer inte att ske nån gång mer av mig eftersom att jag ska förbetra mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda jag hade kunnat rpat som en helt normal spelare och skrivit /me skottskada istället för att skriva /me matbrist då jag dog av en skottskada och inte matbrist. Sedan hade jag kunnat väntat där jag dog till någon kom och hämtade mig istället för att göra det som jag valde att göra genom att ta spawnmenu till mitt gänghus och väntade till nån av gängmedlemarna tog mig till sjukhuset och det var där jag då ljög om hur jag hade dödt sen efter jag fåttvård så stänger jag av spelet för att äta middag och sen vara bannad när jag kom tillbaks. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det som jag gjorde och det kommer ej ske av mig igen när jag blir av med min ban. Nu kommer jag börja vara mer social ocg ha en mycekt bättre rp nivå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att aldrig ljuga mot en sjukvårdare eller staff eftersom att det för sämrar rp nivån och det kommer koniskvenser till det jag ångrar det sen den sekund jag skrev matbrist och drog spawnmenu eftersom de kostar bara en massa pengar men nu i framtiden kommer ni inte behöva oroa er nå mer eftersom att jag kommer förbettra mig och det aldrig kommer att ske igen av mig. Jag ber om ursäkt för det jag gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka