Nekad Oskar0 | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar0

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? de du#0529

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar svensson och är född sverge. Han är 24 år gammal och bor vid nu lägget i Valon city. När oskar var 15 så Dog hans Pappa i ett krig, oskar var då ensam meed sin mamma och sin bror och de bestämde sig för att flytta till Univ för att leva ett mer fridfullt liv. Han har nu bot där sen han var 15 år. Men med andra ord lite mer detaljerat så har han haft en uff uppväxt då han när han kom till var i valon inte fick några vänner i sin skola han började i, han blev också mobbad av de som var 2 år äldre. Men när han gick i 9an så hittade han en väldigt bra vän som han än är vän med idag som heter Mustafa Ali, Mustafa ali kom också från valon och därför hade de mkt gemensamt, det som var Problemet var att båda de två var lite små kriminella vid den tiden så de valde att göra en massa dumma saker tillsammans och de slutade med soc och Polisen. När oskar var 20 och mustafa var 21 så valde de två att bli kriminella på riktigt tyvärr så de började samla kontakter och började bygga upp ett kontakt nät där de sålde droger och annat, En dag så kontaktade en oskar och undrade om han ville träffas för att snacka om lite saker angående Drogerna som han sålde och annat. När osakr kom till platsen så märkte han snabbt att de var en uppgörelse och valde att dra därifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp på server var krim innan o medlem tyckte jag sköte de bra tills lilla dummern som jag e hetsa mot en staff o åkte på perma men jag sköte de bra i server då

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ej ska spela för att bara vinna sinarion

Hur hittade du Unive? jag kolla på Cosmo_bt först när han körde och kände att det va en bra server och att det va bra rp nivå mot många andra servar

Din medlemskap ansökning har nekats. Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka