Accepterad Dudos | Medlem ansökning (Guzzen_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dudos

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vide Pettersson

Vad är ditt discord namn? Dudos (dudos0102)

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mitt namn är Oskar Ikaross och är 28 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social hjälpsam vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oskar Ikaross föddes i Sverige på landet den 4 juli år 1998. Han hade inte så många vänner och var mest för sig själv på dagarna och var så hela hans uppväxt. Hans föräldrar bråkade mycket och hans far tog droger. När hans mor fick veta om det skildes de och Oskar har inte träffat sin far efter det. När Oskar var äldre så fick han bra betyg i gymnasiet och fick ett jobb i Tyskland. Det varade sig däremot inte så länge och han kom tillbaka till Sverige, där han testade på flera jobb, men ingen hade velat ha Oskar som anställd. Han var chokad är ledsen att han aldrig fick ett fast jobb, fastän han hade fått bra betyg. Då bestämde han sig för att flytta en bra bit därifrån till en annan stad, (Unive) där han arbetar numera som en byggarbetare. Han försöker också att få mycket kontakter och är vänlig är vänlig mot de allra flesta. Nu har det gått ett tag och är 28 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra i jobb och göra bra scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att båda lag måste ha chans att vinna i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några regler är suntförnuft, rdm, och vdm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar all RP seriöst, och på allvar och är emot regelbrott.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka