Inaktuell Oskar0 | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar0

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198926411418/

Ditt Hex-ID: steam:11000014eb6767a

Vad är din discord tagg? de du #0529

Vem var det som bannade dig? razik

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? razik

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror han banade mig för jag metade så klart men jag vill ju bara ha en till chans och kommer ej göra detta igen det kan jag lova kommer aldrig göra dom här ahndlingarna igen i mitt liv kommer aldrig meta igen det var bara så dumt och kommer alltid spela på detta server för jag tycker den här server e den bästa och kommer aldrig göra detta igen jag vet ej vad jag tänkte när jag gjorde detta jag var bara dum i skallen och jag har lärt mig av detta som du märker för jag har skriv typ 5banöverklagningar och kommer aldrig meta igen detta kommer ej hända igen domma handligarna kommer aldrig hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompanjon kiddpade en vi åkte till ett ställe och sen så kidnapade vi han och så sen så kom dom och böra sjuta mot mig då jag försöker sjuta tbx men hinner ej få upp min ak och dom sjuter ner mig sen så metade jag på vart jag var och då kom min kompanj och försökte döda dessa grabbar och det gick bra det var det som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker ej detta var felakdigt men jag vill bara få en anndra chans på denna server och älskar unive bästa server kommer ALDRIG byta server och jag kommer inte meta någon gång igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag fick 120k i lön sen blev jag banad fö detta men jag så ej att jag fick detta och då så vart jag avband för detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle låta dom meta och sen hoppat support men jag var så dum i huvet så jag meta då med och detta kommer jag aldrig göra igen för jag älskar denna server och kommer göra allt för denna server och det är bra rollspel och allt bara att jag e så dum så jag böra meta det vet jag ej varför jag gjorde jag var arg och kommer aldrig göra detta igen det var det största m,isstaget jag gjort och jag gillar den server så mycket och jag tycker det e så kul och rpa på den och detta jag gjorde kommer jag aldrig göra igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig och kommer aldrig göra detta igen det var bara jätte jätte dumt av mig jag tänkte ej och detta komer inte hända under några omständihetaer hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka