Accepterad Oskar..S | Medlem ansökning (BERRA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar..S

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? 500$#5929

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Ali Karim. Jag är 20 år gammal och är född i Iran men kom till Sverige som barn. Jag tycker om att köra bil. På fritiden brukar jag åka på bilträffar och mecka med min volvo S60, jag äger också en Volvo 740 med twinturbo som jag brukar burna och sladda med. . Jag har ägt många bilar som jag fixar till och sedan säljer. Jag har en egen verkstad som jag äger tillsammans med min familj. Jag delar mitt bilintresse med alla i familjen. Min mamma har flera bilar men hennes favorit är en gräddvit Mustang -65 cab med röd inredning och min syster har en Dodge Ram V10. Jag gillar även att laga mat och bjuder ofta in alla i min familj och mina vänner på middag. Vi brukar ofta en spelkväll på lördagar där vi spelar brädspel och äter gott. När någon i familjen fyller år så brukar vi åka och bowla tillsammans. Jag bor i ett stort hus med en stor tomt på 3000 kvm. På baksidan har jag en stor pool och bredvid den har jag en bar och grill-hörna. Ibland så har jag poolparty med vänner och familj. Jag har även en jacuzzi på min inglasade altan som jag ofta badar i på vintern. Jag har även en bastu men planerar att bygga om min friggebod till en vedeldadbastu. I ett av rummen i mitt hus har jag ett spelrum. Där får det plats med både biljarbord, pingis, darttavla och en datahörna där 3 av mina vänner och jag brukar lana ibland på helgerna.
Och här är lita fakta om Alis morbror Lars!!

Lars är en man som har vuxit upp i en maffiafamilj på den svenska landsbygden. Han har fått en unik bakgrund och erfarenhet från sin familj och deras verksamhet. Han är en skicklig mekaniker som älskar bilar och att arbeta med dem. Han är också en lojal person som är villig att göra vad som krävs för att skydda sin familj och sin gemenskap.

Lars har lärt sig att verkligheten kan vara hård och ibland kräva att man bryter mot lagen. Han är inte rädd för att ta till okonventionella metoder för att nå sina mål. Han kan vara en rå och hård person när det behövs för att skydda sin familj och sin verksamhet. Samtidigt är han också en person som har en mjuk sida och kan visa empati och omtanke om de som står honom nära.

På fritiden gillar Lars att tillbringa tid med sina vänner och familj. Han är en passionerad jägare och fiskare och njuter av att tillbringa tid i naturen. Han är också en person som alltid försöker utveckla sig själv och lära sig nya saker, oavsett om det är att spela gitarr eller laga mat.

Sammanfattningsvis är Lars en självständig person med en passion för bilar och en lojalitet gentemot sin familj och gemenskap. Han är beredd att ta till okonventionella metoder när det krävs, men samtidigt har han också en mjuk sida och kan visa empati och omtanke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med jättebra rp genom att spela seriöst och ha roligt/bra rp. Och jag kommer göra så att serven växer genom att bjuda in mina vänner och de spelar jätte bra. Så att de kommer bli en bra rp på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att både du och din motspelare ska få ett roligt scenario så som att inte spela för makt och pengar / shoot and loot / eller att bara grinda för perngar för att få mest makt i hela staden, båda ska få ha ett bra scenario och ett roligt scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på FiveM listor och många av min a vänner kör på unive och de rekomenderaar denna server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka