Nekad oskar lund | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskar lund

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Felix

Vad är ditt discord namn? lammet9531

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar lund, och han är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle skulle säga att min karaktär är omtänksam, rolig och väldigt ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär hade en väldig bra barndom tills han var sju år gammal. Han hade precis kommit hem till hans pappa och skulle vara där under helgen. Oscar bestämde sig att han skulle ut till lekparken och leka men hans pappa sa att han inte fick. Oscar slog till han då och hans pappa blev arg och slog Oscar han ringde till sin mamma och berättade vad som hade hänt. och hans mamma ringde till polisen och från polisen ledde det till SOC och från SOC till rättegången och dem bestämmde att Oscar inte fick träffa sin pappa nå mer. 15 år senare så mår han toppen idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra men en seriös rp nivå, bra scenarios och en rolig rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att det ska vara rättvist för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brytit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska ha respekt för varandra och undvika trakasserier, mobbning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte.

Nekad.
Anledning: Utveckla: Kan du ge exempel på några av serverns regler? o Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Du får ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka