Nekad Kayzz | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kayzz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? sponge_bob_high

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar Söderberg, 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig, Seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Oscar levde med sin mamma tills han föstod att han måste ta tag i grejer själv. Oscar har alltid varit en snäll och Social Kille under sin uppväxt men också seriiös när det behövs. Han kände att han behövde Fytta ut och hitta jobb och så hittade en den perfekta staden Unive! Oscar vill jobba hårt,få kompisar och få igång hans liv. Framtid: Hitta sitt drömjobb, få pengar och kunna leva ett bra liv i staden Unive med sina kompisar. Målet är helt enkelt att leva realistiskt i Staden och utveckla sin karaktär genom tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med serös och realistisk långsiktigt roleplay. Jag tar RP på allvar och sätter alltid situationen och andra spelares upplevelse i fokus. Jag lyssnar på regler och är respektfull mot andra. Jag kan vara social och lätt att samarbeta med vilket gör att jag kan skapa glädje, Samtidigt kan jag vara seriös i situationer där det behövs. Jag vill alltid att det ska bli så bra stämning och samhälle i Unive eller någon annan server😀

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tänka på att alla ska få en bra RP och att inte bara du själv ska försöka vinna i situationer och att acceptera konsekvenser om min karaktär gör misstag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag gick till grove street och började skjuta där och dödade några.. blev bannad i 2 dagar och har aldrig gjort det mer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random deathmatch: Man får inte börja döda någon utan en bakgrund/ ett scenario som hände. Samma med vehicle deathmatch. Man får inte försöka få polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kan tänka om😀

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Läser av regler från forumet

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka