Nekad Oskar Lef | Medlem ansökning [Lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar Lef

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Ribox123451 #2280

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2011

Berätta om din karaktär. Okej min karaktär heter Oskar Lef han föddes 2000-04-03 i Unive. Han har 2 föräldrar en mamma och en pappa. när han gick på dagis så lyssnade han inte på sina vuxna som jobbade på dagiset. Så han var störig och var med i bråk. Efter 6 år så kom det tid att börja skolan. När han började i skolan så var allting okej tills åk 4 då han började slåss hotta och sånt. Så han gick fel väg i livet . Så han började röka och göra andra saker som man inte får göra. När han började klass 7 då så började han också att sno saker så en gång blev han fångad av polisen och blev polisanmäld. Sedan hela sjuan har han skolkat mycket från skolan. När han började i åk 8 så började han sälja saker som var olagliga. Så en gång när han skulle sälja så kom det en polis till han och sa att de skulle söka igenom han, så när de sökte igenom han så hittade de olagliga saker. Så de fick han ungdomsfängelse i 1 år. Så i ett år har han inte gjort något. Så när han fyllde 16 så kunde han få börja 9an. Men då så sa hans föräldrar om han kommer hålla på med sånt så kommer inte han få bo längre med de. Så då började han bete sig han fick bäst betyg i skolan och han var den snällaste personen någonsin. Då började han gå i gymnasiet där fick han många vänner första klassen gick bra och när han började i 2an då fick han intresse som polis. Så när han gick förbi en kiosk så såg han att den blev rånad så då hoppade han på honom och hål fast honom tills polisen kom. När polisen kom så sa de att han ska bli polis. Då var det dags för sista klassen han pluggade så bra han kunde och gjorde allting rätt. Men då blev han 18 år han hade stor fest och hade bra tid med sina vänner.
Han slutade gymnasiet och fick bästa betygen. Så när han gick ut gymnasiet så visste han inte vad han skulle göra. Så det har gått 2 år och han är arbetslös och bor med sina föräldrar. Men då fick han en ide att han ville också jobba på securitas så han vill snart börja plugga till det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill jobba på securitas eller polis för jag vill göra något som hjälper folk och samhället.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på sunt förnuft att man ska rp som man skulle spelat i verkligheten och bete sig så som i verklighet att om man blir slagen så kan man inte göra något man behöver reagera på det. Och man ska ta han om sin gubbe som i verkligheten.
Att man ska inte typ köra in i butiker eller sjukhus.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att man ska tänka på sunt förnuft att man ska rp som man skulle spelat i verkligheten och bete sig så som i verklighet att om man blir slagen så kan man inte göra något man behöver reagera på det. Och man ska ta han om sin gubbe som i verkligheten. Att man ska inte typ köra in i butiker eller sjukhus.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte så mycket jag har börjat spela för inte så länge sen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men jag hoppas att jag kommer bli medlem och kommer securitas.

Nekad.
Anledning:
Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka