Nekad Oskar kr& | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar kr&

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar karlsson

Vad är ditt discord namn? Oskar kr&

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melker Rosengren

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, Reflekterande, Ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leon växte upp i en småstad men drömde alltid om att göra något större. Efter att ha lämnat sin hemort flyttade han till storstaden för att hitta nya möjligheter. Hans bakgrund inom byggbranschen har gjort honom praktiskt lagd och målinriktad. Framåt vill han starta ett eget företag och bidra till samhällsbyggandet – kanske till och med kandidera till kommunfullmäktige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har god erfarenhet av seriöst RP och vet vikten av att skapa engagerande, trovärdiga scenarion. Jag gillar att utveckla långsiktiga karaktärer och bidrar gärna till serverns dynamik med både initiativ och respekt för andras berättelser. Jag spelar gärna både civilist och karaktärer inom mer strukturerade yrken som polis eller mekaniker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid måste "vinna" i varje situation, utan istället tänka på vad som skapar bäst och mest engagerande RP. Det kan handla om att låta sig bli tagen av polisen eller förlora ett gräl – om det gör storyn bättre för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot några RP-regler. Jag lägger stor vikt vid att alltid följa reglerna och förstå varför de finns.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Man får inte metagamea, alltså använda information från t.ex. Discord eller streams i spelet. 2. Powergaming är inte tillåtet – man får inte tvinga igenom handlingar utan att ge motparten chans att reagera.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som tycker om struktur och samarbete. Jag har tidigare varit med och hjälpt till i både staff- och community-roller på andra servrar, och är alltid mån om att bidra till en god stämning. Jag ser RP som ett kreativt samarbete – inte en tävling.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka