Nekad oskar kilhgren | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskar kilhgren

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Ica jerrys kemtvätt

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskar kilhgren 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig social alltid glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer från trassliga förhålladen, skilssmässobarn, Hitta en fadersfigur som älskar mig för den jag är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett gott skratt och en bra dag. Samt eftersom jag är ung så vill jag lära mig att möta personer i alla åldrar och på så vis bli en bättre rollspelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda skall få ut någonting av hela situationen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har råkat cyklat inne på sjukahuset

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en kille på 13 snart 14 som spelat mycket gta, fast på vanlig server tidigare, som av en slump upptäckte jag denna server där folk rollspelar och blev intresserad av rollspel. Då farsan spelat rollspel en massa.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)```

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: bakgrund o framtidsplaner

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
Jag undrar vilka frågor?

Jag har bytt till samma namn på discord som steam.
Några frågor ser jag tyvärr inte?

Redan i grundskolan blev jag mobbad för mina föräldrar som var alkoliserade och levde på soc.
Min uppväxt i sandy, var bedrövlig, tänk att vi bodde 5 personer i en liten husvagn, med allt vad det
innebar med kalla vintrar och rinnande vatten. Jag såg många som hade det betydligt bättre och svor
inombord att jag en dag skulle hitta ett bättre liv, varje gång jag gick till skolan. Min snällhet har jag fått från min
mammas sida då hon aldrig slog mig, medans min far alltid slog mig. För framtiden tänker jag att jag vill bli någon som räknas
med, någon kan bidra till samhället så fler slipper gå igenom allt det jag har gjord.

Redan i grundskolan blev jag mobbad för mina föräldrar som var alkoliserade och levde på soc.
Min uppväxt i sandy, var bedrövlig, tänk att vi bodde 5 personer i en liten husvagn, med allt vad det
innebar med kalla vintrar och rinnande vatten. Jag såg många som hade det betydligt bättre och svor
inombord att jag en dag skulle hitta ett bättre liv, varje gång jag gick till skolan. Min snällhet har jag fått från min
mammas sida då hon aldrig slog mig, medans min far alltid slog mig. För framtiden tänker jag att jag vill bli någon som räknas
med, någon kan bidra till samhället så fler slipper gå igenom allt det jag har gjord.
Hittar ej din discord

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Nekad efter muntlig intervju, Behöver finslipa på reglerna.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka