oskar kilhgren
Icke Medlem
- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: oskar kilhgren
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ac ban ban id 43a1c066
Varför anser du att åtgärden var felaktig? har inte gjort något fel jobbar bara ingame hela tiden fuskar inte försöker bara att göra mitt bästa ingame jag har gått från 0 till 100 på några månader och jag utvecklas så jag försöker att bara jobba så mycket som jag bara kan och så har jag fått min 6 ac ban på kort tid och använder inget fusk eller annan skit som gör att jag är bättre en någon annan in game på något sätt och vis. och hoppas att detta löser sig så snarast som möjligt så att jag kan gå till baka och jobba så jag ej får sparken på autoexperten och sjukvården och vill förtydliga att jag inte är blacklistad är bara felagtigt ac bannad
Har du bevis som stödjer din överklagan? ja kolla mina spel logs har inge fusk eller något
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: oskar kilhgren
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ac ban ban id 43a1c066
Varför anser du att åtgärden var felaktig? har inte gjort något fel jobbar bara ingame hela tiden fuskar inte försöker bara att göra mitt bästa ingame jag har gått från 0 till 100 på några månader och jag utvecklas så jag försöker att bara jobba så mycket som jag bara kan och så har jag fått min 6 ac ban på kort tid och använder inget fusk eller annan skit som gör att jag är bättre en någon annan in game på något sätt och vis. och hoppas att detta löser sig så snarast som möjligt så att jag kan gå till baka och jobba så jag ej får sparken på autoexperten och sjukvården och vill förtydliga att jag inte är blacklistad är bara felagtigt ac bannad
Har du bevis som stödjer din överklagan? ja kolla mina spel logs har inge fusk eller något
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: