Accepterad Oskar Hagström | Ansökan till servervakt [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big O

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
8
Användarnamn: Oskar Hagström

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2004

Vad heter du på discord? Jet#3891

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-20 eller 21 på vardagar. helger 08:00 till 24:00 kan jag men kommer nog inte köra så mång timmar på en dag men kankse från 11 till 24 på helger eller från 07

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli SV för att jag har varit staff på en annan server och jag tycker det känns skönt att om något händer t.ex som failrp så står man inte bara och tittar runt man kan ta aktion och inte behöva reporta det utan man kan fixa det själv. Och jag har Experience i staff efter som jag var staff på CSRP(carolina state Roleplay) och jag är bra i stressiga sitationer och jag har en bra förståelse när man ska straff folk och inte straffa folk,

Varför vill du bli servervakt? ag vill kunna visa att det här inte är någon server man lalar runt på att den här servern är en rp server och reglerna ska inte brytas. För vissar vi inte att att t.ex åka runt i tjänste fordon när man inte är på som t.ex brandman så kommer servern klassas som en freeroam server fast det inte är det. Jag vill också bli SV för att jag hade det svårt att bli staff vilket kanske vissar att jag ska gå för SV försty och sen röra mig uppåt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja, en gång det var för att jag som var sjukvårdare hjälpte alla på en bankråns senario på plats för jag var helt ensam där. Jag blev bannad dom hade rätten att banna mig men poliserna skulle inte sagt att dom var skjutna i västen fast dom var skjutna i huvudet, Det var helt mitt fel och har lärt mig av mitt misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej är med i några discordar men om jag behöver lämna så gör jag gärna det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka