Accepterad Oskar fransholm | Medlem ansökning | QueenTiki |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar fransholm

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Fransholm/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Godispåsen #5697

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Obai är 21 år gammal. Obai startade sitt liv med olagligheter tex bränna bilar slåss mm Obai växte alltså upp i en dålig miljö. Det var ganska fattigt dåligt med mat droger mm. Men nu har Obai gått andra vägar i sitt liv Obai har blivit egenföretagare och säljer begagnade saker till bra pris tex bilar osv. Obai hjälper även invandrare med mat bostad osv. Obai har ett intresse utav securitas men pga dåliga betyg och olagligheter så kommer nog obai ej kunna komma in och bli securitas. Obai är annars väldigt glad positiv osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra rp på servern. Och försöka skapa så bra rp på servern som är möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just att ni har bra staffs som kickar kanske bannar lallare det tycker jag är en viktig detalj. Men också att jag tycker att det är bra rp av många och hur servern har utvecklats det är helt otroligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den i server listan för kanske mer en 1 år sedan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att träffa nya vänner och kanske få ett jobb hos securitas

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så rolig som möjligt spela på en bra rp nivå gärna att bli servervakt och se till att alla beter sig osv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut jag förstår :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka