Accepterad AboQais00 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AboQais00

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? OBAI GHUZLAN

Vad är ditt discord namn? Aboqais00

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2000

Berätta om din karaktär. OBAI GHUZLAN som Bott i Skåne nästan hela sitt liv, men han har bestämt sig för att bosätta sig på en ny plats med nya möjligheter därför har han kommit till Unive. Han har alltid varit en slug jävel och har begått några brott under sin tid när han bodde i Malmö. Han har t.ex. snott pengar från sitt jobb ett flertal gånger och även hamnat i en del slagsmål. Han är intresserad av bilar och gillar speciellt europeiska bilar av den lyxigare varianten så som BMW, Audi och Mercedes. Han har också humörsvängningar och kan bli väldigt aggressiv i stressfyllda situationer därför är det bra att inte hetsa mot Valtterii. Hans tidigare jobb inkluderar Elinstallatör på en elfirma och lagerarbetare på en fabrik, han fick sparken från båda dessa jobben för att han betedde sig illa mot sina medarbetare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga men även realistiska scenarion och jag har tidigare erfarenhet av FiveM. Jag tror att det rp:et jag kan bidra med kommer uppskattas av de flesta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rollspela i favör till ett annat parti i ett scenario. Alltså att spela för att få bra rp och inte bara för att vinna.

Hur hittade du Unive? YOUTUBE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka