Nekad osgar | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

osgar

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad heter du på discord? Thai Taxi#8435

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Känner att denna server behöver en redig grabb som har koll på regler och vill hjälpa folk som vill bli medlem men man får ej hjälpa i intervjun såklart

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kan reglerna och jag känner att jag har tiden och orken för detta. jag kommer sitta varje dag och försöka ta så många intervjuer och hjälpa så många jag kan

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta andra med glädje och visa att man vill hjälpa de att klara sig att bli medlem men såklart får man ej hjälpa i intervjun

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att inte göra det svårare men att sätta lite mer krav att bli medlem så folk fattar att man ska bete sig som medlemskaps ansvarig

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna grundregler, kompetent, inge lall och veta vad de ska göra i scenarion

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att de som ansökt och fått intervju ta deras intervju men även hjälpa de som är nya medlemmar med grejer som knappar å annat.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar: 4-5 timmar. Helger/Lov: 9-10 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att denna server behöver en redig grabb som jag!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka