Antagen A1. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

A1.

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
289
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? a1an_1

Ange ditt födelsedatum 4 September 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vill hjälpa till på servern och göra något gott för unive för att det är den servern jag har hittat hem till.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är aktiv varje dag på vecko dagar från 16-21 och på helgdagar från 16-02. Är också seriös i saker som detta som det behövs i.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Vara trevlig och man ska också kunna bemöta folk med respekt och trevlighet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Förstår inte riktigt denna frågan. Så jag undrar om jag kan ta den muntligt?

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna rp reglerna och inte vara lallig/inkompetent.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv och ta många ansöknigar/intervjuer per dag.

Hur ser din aktivitetet ut? På veckodagar 16-21 på helgdagar 16-02

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är lite dålig på skrifligt och känner mig mer bekväm på muntliga intervjuer.

+rep han är kompetent till detta han hasr varit det innan och han kan utvekla mycket mer på intervjun tror jag ge han en chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka