Nekad oscarking | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscarking

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar johansson

Vad är ditt discord namn? gamerman07109

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ROLF andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? busig snäll omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han snackar om att han vill leva normalt, men innerst inne vet han inte riktigt hur. Framtiden är oklar, och ibland känns det som han står mitt emellan två vägar – att bli kriminell på riktigt eller att försöka bli polis. Två helt olika liv, men båda lockar på sitt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ganska bra på att leva mig in i roller och köra fullt ut, så jag kan göra övningarna mer levande.

Jag har mycket energi och är inte rädd för att ta plats – det kan höja stämningen och engagemanget.

Jag vågar säga vad jag tycker, vilket kan skapa bra diskussioner efter rollspelen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Rolf spelar en stökig kille i ett rollspel där den andra personen ska träna på att hantera konflikter lugnt.
Om Rolf spelar för motpartens vinst, betyder det att han inte bara bråkar för att vinna argumentet – han spelar precis lagom kaxig för att den andra ska få chans att öva på att hålla sig lugn och bemöta honom rätt.
Han hjälper alltså den andra personen att lyckas med övningen, även om hans egen roll “förlorar”.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen metagaming jag får inte använda info fså det inte påverkar scen eller inte och visa respekt mot Staff eller annan spelare

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har hörselnedsättning

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka