Nekad Oscarhansanna | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscarhansanna

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oSCAR

Vad är ditt discord namn? OSCARHANSANNA

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: john smith 39

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart, snäll, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund John Smith är 39 år gammal och har vuxit upp i en stabil men enkel familj där värderingar som respekt, hårt arbete och omtanke stod i centrum. Redan i ung ålder visade han att han var smart och eftertänksam – någon som tänkte ett steg längre än andra och som ofta blev den man vände sig till för råd. Genom åren har John byggt upp ett gott rykte bland människor omkring sig. Han är känd för att vara snäll, trevlig och lugn även i stressiga situationer. Han lyssnar mer än han pratar, men när han väl säger något är det genomtänkt. Hans intelligens handlar inte bara om kunskap, utan också om social förståelse och empati. John har haft både framgångar och motgångar i livet, men han låter inte det förflutna definiera honom. I stället använder han sina erfarenheter för att bli en bättre människa och för att hjälpa andra när han kan. Framtidsplaner Framåt vill John skapa ett liv som präglas av stabilitet, mening och balans. Han strävar efter att utvecklas vidare, både professionellt och personligt, och vill gärna ta en roll där han kan använda sitt skarpa intellekt och sin vänliga personlighet för att göra skillnad. Hans mål är att bygga starka relationer, vara någon man kan lita på och lämna ett positivt avtryck på sin omgivning. På sikt drömmer John om ett tryggt liv där han kan kombinera framgång med att hjälpa andra – vare sig det handlar om att vara mentor, ledare eller helt enkelt en god vän. För John Smith handlar framtiden inte om makt eller status, utan om att leva rätt, fortsäta lära sig och vara den bästa versionen av sig själv. John planerar att bli polis och han kommer inte sluta arbeta tills hyan blir det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till hög och rolig rp, jag har inget problem med att rp:a med andra och jag är social.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag måste vara redo att ta förluster och kanske att bli rånad även om jag har ett vapen på mig beroende på att det hade varit orealistiskt att jag lyckades dra fram ett vapenn och skjuta rånaren. sAMT ATT DETTA BIDRAR TILL HÖG RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = man dödar någon utan logiskt syfte, cop bait = man försöker dra åt sig polisens uppmärksamhet genom att bland annat begå brott rakt framför dem.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är välduigt fin och nonchalant

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka