Nekad OscarBogge | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OscarBogge

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oscaar

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Emil Von Sol är en man som har levt en tuff barndom med krig och dömmar, drömmar som han vill uppnå. Han kommer från en liten by i Ukraina så det intresset han har är att bli något stort och för att uppnå detta har Emil lagt tid på sina studier och försökt uppnå sina drömmar. Han har många känslor, han hatar sin familj för att de inte flydde från det pågående krig i Ukraina och istället bodde i Ukraina i 1 år. Han ser emot att träffa alla nya sorters kompisar och människor runt om i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle kunna bidra med en djupt bra rp. jag skulle också kunna bidra med roliga scener med rp:t från min karaktär Emil Von Sol. Realism och andra saker för att kunna göra servern och speltiden till en bättre och roligare plats. Tack!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att karaktären inta alltid ska fokusera på att vinna eller att lyckas utan man kan istället lyckas med scener som är mycket bättre, realism.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Att man inte ska döda utan anledning. VDM: Döda inte med fordon. COPBAIT: Att inte försöka att ta polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, då jag har spelat innan på andra svenska servrar, fivePD och såklart vanliga Fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej...

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka