Nekad OscarBogge | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OscarBogge

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? oscaar2602

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Von Sol, är 20 år gammal. Emil flyttade hitt på grund av kriget i Ukraina. Emil flydde från Ukraina som 19 åring och därför lärt sig lite svenska men inte fullt. Emil umgås mesta tiden av skol men även fritid till att hitta på olika aktiviteter, fotboll och andra sporter. När Emil flyttade hit hade de inte råd med en lyxvilla men nu bor han i en lyx trea i öst av Unive's stad Nu när allt är bra i hans liv försöker att ta fram allt som han älskar/uppskattar, hans familj och musiken men även att börja plugga till att bli den bästa versionen av sig själv. Emil har alltid försökt leva i sin egen värld men när hans lillebror som bara var 7 år dog i en skjutning nära hans skola så slocknade allt, dag in dag ut försökte de ta sig ut ur tankarna men inget gick allt som gick var att fälla tårar, men nu i unive har han tänkt att leva fritt och gott. Han har aldrig lärt sig riktigt vad samtycke är så han det svårt med tjejer eller relationer.
Tack att du läste.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt mycket erfarenhet imom rp. Jag är väldigt kreativ i mitt rp tänkande så att det inte bara blir win win men även så att det blir roligt vid både parterna. Jag är vällutvecklad när det kommer till rp och tänkande vid rp. Jag är väldigt seriös i scener där det kommer faktisk seriösa scener. Jag kommer tillsammans med Unive att därför rp:a och har det väldigt roligt medans realismen är på topp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för sin egen vinning och kunna spela för rolighetens skull. Man ska kunna bjuda på sig själv och tänka att man rp är inte för win win, det är för realism och såklart roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat innan på fivePD, fivem & shooter servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope...

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka