Nekad Oscar04 | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar04

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955829167

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: skrrskrr

Vad är din discord tagg? Oscar#2258

Vem var det som bannade dig? edvin0905

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för RDM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror edvin valde att banna mig för att jag dödade en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade snott en bil, mördat en kille och hade fullt med knark på mig. Så när det var EN polis som stannade mig så valde jag att knivhugga polisen, sedan sprang jag ifrån platsen och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig bann eftersom det står inte i reglerna att du ej får döda en polis, så det är en felaktig bann eftersom de var ett scenario bakom allt och jag hade fått suttit inne på livstid om jag skulle bli tagen och då är de klart att jag dödar en polis om den kommer i min väg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte helt säker på om det är 2 eller 3 men de bansen jag fått har varit felaktiga så jag har fått unbann så fort jag skrivit in en bannöverklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte dödat polisen eftersom det inte var ett sådär jätte stort scenario bakom det, Edvin tänkte nog att det var lite för litet scenario bakom mordet. Dock fick han inte höra min sida undan endast han vilket resulterade i att han ej fattade varför jag dödade honom, kan tänka mig att han inte förklarade allt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man måste ha ett större scenario bakom sig för att ha tillgång till att döda poliser, och spela ännu mera seriöst och verkligen spela efter servern regler.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka