- Meddelanden
- 51
- Reaction score
- 1
Ban-referens
gawzno — FiveM, Permanent
Anledning: fusk och clogg
Bannad av: BubbleGum
Visa på portalen →
Ban-referens
DC-d23239 — Discord, Permanent
Anledning: fubb
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag var i en aktiv skottlosning och dödade några sen så dog jag och efter det så väntade jag ungefär 7 min och inget hände så då quitade jag eftersom att jag behövde gå och äta och jag inte var i något scenario. Sen efter att jag hade kommit tillbaka till min dator efter jag hade ätit så hade jag fått 3 st pms av olika staff och komma support där efter så vart jag pc checkad och fick inte veta någon information och fick bara sagt till mig att fusk bättre nästa gång fast jag inte ens fuskat. efter jag fick min ban så har jag försökt att få tagg på mer info om min ban men några säger att det inte finns bevis och vissa svarar inte. jag förstår inte direkt varför jag är bannad för clogg och fusk eftersom att jag inte gjorde något fel jag var varken i ett scenario eller fuskade.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar för min ban och skulle jätte gärna vilja ha en till chans.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? det jag hade kunnat gjort i det tillfället var väll att jag istället hade kunna undvika den här skottlosningen med att ta mig ut ur det socialt istället för att ha skjutit då hade jag kunnat undivka clogg bannen som är felaktig och även fusk banen som är felaktig.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har lärt mig och inte spelat fivem roleplay på ett tag nu och nu ska jag rpa sjukvård och skulle vilja ha en till chans.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.