Nekad Oscar.Persson | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar.Persson

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955829167

Ditt Hex-ID: 110000117f0d649 (Hex)

Vad är din discord tagg? Oscar11#1714

Vem var det som bannade dig? ingen aning det står inte

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att förbjuda mig eftersom jag inte hade tillräckligt med bevis för att bevisa att jag inte gjorde något fel. Eftersom jag har ADHD blir jag väldigt galen när jag vet vad jag gjorde på scenen och andra säger att jag inte gjorde det. Dessutom kände förlorarna sig mycket frustrerade, de tappade sin situation och kunde inte bära förlusten, så de satte sig ner och ropade att vi skulle bli förbjudna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Runt 11:50 blev jag rånad av en kille i den gröna Sabo. Sedan ringde jag omkring 4-5 personer, och vi spridda ut och letade efter den här Saab. Efter ungefär en timmes sökning ringde min vän Abdi och sa att han såg den gröna Saab de säljer droger. Sedan väntade Abdi två till och valde sedan att gå in och prata med den gröna Saab. (Prata bara om det för att lära dig mer, inklusive vem och om det är rätt person), och sedan när de körde in blev alla rånade. Sedan kom jag precis dit, så jag gömde mig lite längre vid vägkanten och såg hela scenen. Efter rånet släpptes de och var tvungna att lämna, sedan gick jag ut på vägen och mina vänner följde efter. Sedan såg vi den gröna Sabo bakom oss, när vi skyndade efter vår gris på väg till gangsterhuset, ville han ta ut vapnet som blev rånat. En bil och jag körde in i huset, och den tredje bilen där Abdi och två andra människor satt passerade gänget, så den gröna Saab behövde inte se var vårt gäng var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% felaktig ban, jag har spelat här i någon månad och aldrig blivit bannad eller ens fått en varning. Jag tar min rp på högsta nivå. Eftersom vi hade ett scenario bakom skjutningen så är det inte RDM. I fortsättning ska jag alltid spela in scenarion för att kunna bevisa min oskyldighet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen tidigare ban, från denna ban så har jag lärt mig att alltid spela in för att kunna visa i support hur allting gick till. Jag vill att det ska vara så bra rp som möjligt på denna server och då gäller det att alla spelare försöker med det och jag är en av dem som vill göra allt för att förbättra stadens rollspel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt så vet jag inte, jag vet att dessa personer skjutit mina vänner så jag har en anledning bakom skjutningen. Alltså ingen "Random" i RDM.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tar som alltid min rp på högsta nivå och gör allt för att få bra scenarion. Jag tycker rollspel är riktigt kul och jag vill göra allt för att bidra till att det är så roligt som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka