Accepterad Oscan01 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscan01

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/oscan01/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Bringfeldt

Vad är ditt discord namn? Oscan01#2001

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2001

Berätta om din karaktär. Lars Gren, 22 år

Lars är uppvuxen i Stockholm och gick hela sin skolgång där. Han har haft praktik på flera olika områden. När gymnasiet väl var slut visste han inte vad han ville göra. Med tanke på det, att priserna var väldigt mycket för höga för Lars dåvarande lön och att hans kompisar precis flyttade dit, så valde han att upptäcka en ny stad som kallas Los Santos.

Hur han är som person:
Lars är en väldigt aktiv person som har lätt för att lära sig nya saker. Det gör att Lars anpassar sig snabbt oavsett situation.
Om han ställs inför en stressig situation tar Lars det lugnt och tänker hur man lugnar ner situationen. Dock är det också hans negativa egenskap, han lägger sig i även om det inte alltid behövs.

Intressen:
Go-Kart har alltid varit en stor del av Lars liv. Han har varit intresserad av det sen barnsben vilket ledde honom till att börja tävla i Go-Karting i gymnasiet. Det var också där Lars träffade Nils Klauson (skip_02 som redan spelar på servern).

Sedan tidiga tonåren har gaming varit en stor del av Lars fritid. Det har spelats en stor variation av genrer vilket innefattar GTA 5, Call Of Duty och Overwatch. Simulatorer av olika spel har också varit en stor del.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag passar lätt in i stora folkmängder och tänker snabbt i situationer. Jag har inte mycket erfarenhet av RP, men har ett par kompisar som kan hjälpa mig att lära mig snabbt. Om någon omkring mig behöver hjälp är jag alltid villig att hjälpa till så gott jag kan, även inom områden där mina kunskaper är begränsade.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på Unive utan WL en kväll. Jag har hört mycket bra om servern och detta överträffade mina förväntningar. En annan sak är att Unive har flertalet bilaffärer jämfört med andra servrar som oftast har endast 1 och priserna där är oftast skyhöga. Antalet spelare är också riktigt bra, man slipper dryga npc:er men ser ändå spelare nästan överallt.

Hur hittade du Unive? Via en kompis som streamar Unive på Twitch (skip_02) som hittade servern via Twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mig inom och lära mig RP. Jag har spelat GTA 5 i hundratals timmar, så RP på Unive är ett välbehövligt miljöombyte medans jag ändå inte är helt ny till spelet. Mitt mål är att bli aktiv inom Unive och lära mig mer om både andra spelare och samtidigt vilket yrke som passar mig bäst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Komma in i ett community och samtidigt blanda in frågan över. Utöver det är jag sugen på att se vad Unive kan erbjuda för både nya och erfarna spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka