Nekad Osama Binladin | Ban Överklagan [KebabRille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Osama Binladin

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233416855/

Ditt Hex-ID: 76561199233416855

Vad är din discord tagg? Ozcar#9444

Vem var det som bannade dig? KebabRille

Hur lång tid var din ban? 35 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen bannade mig för att jag var helt från vettet och använde mig inte av det minsta suntförnuft, döda på sjukhuset. Den mest almänna platsen i staden. Det var både poliser och en person vid sjukhuset, jag tänkte verkligen inte efter när jag skjöt personerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sjukhuset och jagade en gängmedlem för att döda honom, att jag ens gjorde det på sjukhuset var idiotiskt och jag skulle använt mera suntförnuft. Bara att jag var på sjukhuset var dumt men att jag råkade skjuta fel person är på en ny nivå, jag ber hemsk mycket om ursäkt och borde lagt mer tid att se vem det var och inte göra dådet på sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt rätt att dem bannade mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av att lalla och typ haft mask på platser man inte får och gjorde krim rp utan krim

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle hitta en bättre plats för att hitta gängmedlemmen, jag skulle använt mera sunt förnuft, jag skulle tänkt efter innan jag tryckte på skjut knappen på polisen och gängmedlemmen. Att jag skjöt en polis när han stanna mig var idiotiskt och jag borde hittat en ny plan för att komma undan, att jag skjöt fel person var idiotiskt och jag borde ha kollat mera nogrant. Jag har haft tid att fundera på det jag gjort och jag kan se till att detta inte kommer hända igen, jag kommer göra allt för att hålla min rp nivå och se till att jag håller mig uppe till Unives rp standard.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har genom mina tidigare handlingar lärt mig en viktig läxa om att inte skjuta folk på allmänna platser. Jag har insett att mina tidigare handlingar var mycket felaktiga och att de hade konsekvenser som jag inte förutsåg.

Nu förstår jag att jag behöver tänka efter ordentligt innan jag agerar i framtiden. Jag måste alltid överväga konsekvenserna av mina handlingar och försöka hitta alternativa lösningar som inte involverar våld eller hot.

Jag har insett att mitt tidigare beteende inte bara var farligt för andra utan också för mig själv. Genom att tänka på mina handlingar innan jag agerar kan jag undvika farliga situationer och hantera problem på ett säkert och ansvarsfullt sätt.

Jag kommer att fortsätta att lära mig av mina tidigare misstag och använda den erfarenheten för att förbättra mig själv och bli en bättre person. Jag hoppas att genom att visa att jag har lärt mig av mina misstag, kan jag återvinna förtroendet från andra och visa att jag kan vara en ansvarsfull och respektfull medlem i samhället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka