Nekad Osama Binladin | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Osama Binladin

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233416855/

Ditt Hex-ID: steam:11000014be2be97

Vad är din discord tagg? @trocaderoftp

Vem var det som bannade dig? Anticheatet

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheatet måste ha detektat ett fusk som jag använde på en lall server och jag måste nog ha glömt stänga av det medans jag gick in på unive... Det vart inte så att jag använde esp eller aimbot osv. Men jag gick in och sedan efter ett par minuter blev jag bannlyst från servern P.G.A Anticheatet ni använder er av.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på unive efter jag vart och trollat med fusk på en svensk lall server. Sedan körde jag runt litegrann i stan ooch letade efter något att göra och var med mina polare i bilen. Samtidigt som jag satt i väntrum medlemskaps intervju. Sedan blev jag bannad av anticheatet och ansåg då att fuskat var på. Sedan så ångrade jag mig att jag ens fuskade på en lall server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej felaktigt eftersom den detektade fusket...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja att jag har skjutit mycket..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara ha skitit i att lalla i en lall server med fusk men gjorde det ändå och sedan gick inpå unive inte medvetandes att fusket vart fortfarande på datorn aktiv.

[Vill spela för de sommar]

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ej lalla med gratis fusk igen.....

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka