Nekad Osama Binladin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Osama Binladin

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233416855/

Ditt Hex-ID: 76561199233416855

Vad är din discord tagg? Ozcar#9444

Vem var det som bannade dig? KebabRille

Hur lång tid var din ban? 35 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem tyckte jag gjorde mycket fel!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev avstängd eftersom jag uppträdde illa vid ett sjukhus och till och med dödade två poliser. Nu, när jag ser tillbaka på vad som hände, inser jag att mina handlingar var helt felaktiga och jag ångrar det djupt. Det var en dum och impulsiv handling som jag borde ha kontrollerat bättre. Jag inser nu att det var fel att bete mig på det sättet och jag skäms över mina handlingar. Det finns ingen ursäkt för det jag gjorde och jag förstår att det var mycket allvarligt. Jag vill ta ansvar för mina handlingar och visa att jag har lärt mig av det här misstaget. Jag lovar att jag aldrig kommer att göra om något liknande igen. Jag kommer att göra mitt bästa för att lära mig av det som hänt och göra positiva förändringar i mitt liv. Jag är beredd att arbeta hårt för att återupprätta mitt rykte och visa att jag kan vara en ansvarsfull och pålitlig person.Jag har gjort ett mycket allvarligt misstag genom att döda en person vid sjukhuset och senare döda två poliser. Det var en mycket impulsiv och felaktig handling som jag ångrar djupt. Jag förstår nu att det var en oacceptabel handling och jag borde aldrig ha gjort det. Jag inser att det jag gjorde inte bara var fel utan också lagstridigt. Det finns ingen ursäkt för mina handlingar och jag förstår att jag måste ta fullt ansvar för vad jag gjorde. Jag ångrar djupt de smärtsamma konsekvenserna av mina handlingar och den skada jag har orsakat. Jag lovar att aldrig göra om något liknande igen. Jag kommer att arbeta hårt för att lära mig av mitt misstag och göra positiva förändringar i mitt liv. Jag förstår att det är en lång väg framåt för mig att återvinna förtroendet från andra, men jag är beredd att göra vad som krävs för att visa att jag kan vara en ansvarsfull och positiv deltagare i samhället. Jag lovar att aldrig ta någon annans liv och att följa lagen och respektera andra människors rättigheter. Jag vill visa att jag kan vara en positiv och konstruktiv medlem i samhället och att jag kan lära mig av mina misstag och bli en bättre person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det tror jag inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att lalla och haft mask på allmän plats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle hamna i en situation där jag behöver skjuta någon, skulle jag göra mitt bästa för att hitta ett ställe där det inte är så allmänt. Jag skulle leta efter ett ställe som inte skulle orsaka panik eller förstöra allmänhetens lugn.

Jag inser nu att mina tidigare handlingar var mycket felaktiga och jag ångrar djupt de konsekvenser som följde. Jag skulle ha tänkt på det som skulle hända efter att jag hade gjort vad jag gjorde.

Om jag skulle hamna i en liknande situation igen, skulle jag tänka på konsekvenserna och försöka hitta ett sätt att lösa problemet på ett icke-våldsamt sätt. Jag skulle försöka hitta en fredlig lösning som inte orsakar panik eller skada på andra.

Jag vill ta ansvar för mina tidigare handlingar och visa att jag har lärt mig av dem. Jag vill lära mig att ta rätt beslut och att hantera svåra situationer på ett ansvarsfullt sätt. Jag kommer att arbeta hårt för att visa att jag kan vara en ansvarsfull och respektfull medlem i samhället, och jag hoppas att andra kommer att se det också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har genom mina tidigare handlingar lärt mig en viktig läxa om att inte skjuta folk på allmänna platser. Jag har insett att mina tidigare handlingar var mycket felaktiga och att de hade konsekvenser som jag inte förutsåg.

Nu förstår jag att jag behöver tänka efter ordentligt innan jag agerar i framtiden. Jag måste alltid överväga konsekvenserna av mina handlingar och försöka hitta alternativa lösningar som inte involverar våld eller hot.

Jag har insett att mitt tidigare beteende inte bara var farligt för andra utan också för mig själv. Genom att tänka på mina handlingar innan jag agerar kan jag undvika farliga situationer och hantera problem på ett säkert och ansvarsfullt sätt.

Jag kommer att fortsätta att lära mig av mina tidigare misstag och använda den erfarenheten för att förbättra mig själv och bli en bättre person. Jag hoppas att genom att visa att jag har lärt mig av mina misstag, kan jag återvinna förtroendet från andra och visa att jag kan vara en ansvarsfull och respektfull medlem i samhället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka