Accepterad Orup Lamouri | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junior12

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098075906/

Ditt Hex-ID: 110000143d19b02

Vad är din discord tagg? Capri Sun#8016

Vem var det som bannade dig? Bengan

Hur lång tid var din ban? 3 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, powergaming, failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig just för att jag min kollega körde en bil sen fick han bilen utstyr och sedan tvärnitade han så vi kunde få styre i bilen, sedan kraschade vi in i en stolpe sedan rpar vi på skador såklart, men eftersom det var en stolpe gör det självklart inte så ont och sedan hoppar jag ut ur bilen och går på huk till bilen, anledningen varför jag tror jag vart bannad var för pwg vilket jag inte fattar när det inte fanns klipp på vårat perspektiv då det bara fanns klipp när vi körde väldigt snabbt. Fattar inte heller varför jag vart bannad för suntförnuft då vi kör väldigt snabbt då det är ett larm vi behöver gå på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega var vid station sedan får vi ett larm om ett hus rån, vi tar ut en Volvo V90 CC och sedan kör vi till larmet då kör vi i en hög hastiget som t.ex 250-270 sedan kör vi uppåt mot gamla sjukhuset sedan får vi syn på en annan enhet av poliser, 2 poliser såg vi sedan eftersom att det var en uppförbacke så väljer min kollega att tvärnita så vi får styre på bilen då vi inte hade det, sedan medans vi ska bromsa kraschar vi in i en stolpe sedan rpar vi på skador samt vårat körande då jag säger att vi får ta det lungt när vi kör, sedan går jag utt ur fordonet då det inte gör så ont att bromsa och sedan krascha in i en stolpe. Sedan går jag ut ur fordonet och går på huk så kommer en annan kollega och frågar "va hände där" jag säger "ahh" sen kunde jag inte riktigt höra vad han sa så jag svarade med mumbel. Sedan tar vi en av kollegornas bil och kör mot larmet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker detta var en korrekt och felaktigt ban då anledningen varför den var korrekt var just från doms sida i klippet ser det ut som att vi kör in i en av doms andra kollega fast det gjorde vi inte, sedan att vi inte rpade på skador, från doms perspektiv ser det ut som att vi inte gör det fast från våran sida av det hela gjorde vi det, sedan med suntförnuft tror jag dem mena att vi körde i en sån snabbt hastighet anledningen till detta var just för att vi hade ett larm att gå på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då har jag mest blivit bannad för lall osv när jag var icke medlem, då jag var ny och inte visste reglerna, då trodde jag man kunde göra vad man vill lalla runt osv men nu när jag har fastnat för just Rp är det en helt annan femma då jag tänker innann jag gör nåt som t.ex är det kul rp osv. Men då var det när jag var icke medlem då tänkte jag inte riktigt hur jag rpade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att inte hoppa ut direkt från fordonet då kollegorna från det andra perspektivet tror det är pwg sedan att inte köra så snabbt hastighet när vi ser andra kollegor ta hand om en skadad man.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte köra så snabbt samt tänka på suntförnuft under detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka