Orten Omar
Icke Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Eddie
Vad heter du på discord? eddan_beddan_bus
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina färdigheter sträcker sig över områden som personalledning verksamhetsutveckling och kundrelationer. Jag är övertygad om att dessa färdigheter, tillsammans med min starka förmåga och strategiska tänkande, kommer att göra mig till en framstående ledare på Mekonomen. essutom brinner jag för att skapa en positiv arbetsmiljö där deet anställda känner sig motiverade och engagerade. jag bidrar med rpn bra jag skapar roliga scenarion osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tididagre har jag varit chef på mekonomen på en anna server för typ 2 år sedan. Jag har även varit anställd på mekonomen tidagre. jag tycker skälv jag är väldigt framgånsrik. Jag har utvecklat djup försåelse för bilar och hur man lagar dom.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne typ varje dag i veckan skulle jag säga om inget vikgitk pågor
Måndag 17.00-20.00
tisdag 18.00 - 00.00
onsdag 15.00 - 21.00
torsdag 16.00 22.00
fredag 15.00 - 00.00-05.00
lördag 10.00 - 03.00 typ
söndag. 11.00 21.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absoulut jag gillar servern
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja ett antal gånger
Vad heter du IRL? Eddie
Vad heter du på discord? eddan_beddan_bus
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina färdigheter sträcker sig över områden som personalledning verksamhetsutveckling och kundrelationer. Jag är övertygad om att dessa färdigheter, tillsammans med min starka förmåga och strategiska tänkande, kommer att göra mig till en framstående ledare på Mekonomen. essutom brinner jag för att skapa en positiv arbetsmiljö där deet anställda känner sig motiverade och engagerade. jag bidrar med rpn bra jag skapar roliga scenarion osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tididagre har jag varit chef på mekonomen på en anna server för typ 2 år sedan. Jag har även varit anställd på mekonomen tidagre. jag tycker skälv jag är väldigt framgånsrik. Jag har utvecklat djup försåelse för bilar och hur man lagar dom.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne typ varje dag i veckan skulle jag säga om inget vikgitk pågor
Måndag 17.00-20.00
tisdag 18.00 - 00.00
onsdag 15.00 - 21.00
torsdag 16.00 22.00
fredag 15.00 - 00.00-05.00
lördag 10.00 - 03.00 typ
söndag. 11.00 21.00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absoulut jag gillar servern
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja ett antal gånger