Nekad OrreNiklasson | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingwapzsen21212

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? 𝓝𝓲𝓴𝓵𝓪𝓼𝓼𝓸𝓷#6258

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vincent Svensson och är från San Andreas. Han föddes 1990 och växte upp med sin familj i ett medelklasssamhälle. I familjen till Vincent Svensson finns hans syster, bror och mor. Sven såg sällan sin pappa växa upp igen och en dag försvann han spårlöst. Förutom problem med sin far var Sven välutbildad, hade många vänner, syskon och en kärleksfull mamma. En gång, som ung, körde han hem från en isbjörn mitt i natten, såg han två män bråka. Han fortsatte att gå men tittade noga på dem och lyssnade på vad de sa, sedan tog en av männen fram en pistol och sköt den andre mannen. Detta startade ett stort gängkrig som varade i flera år. Denna händelse fick honom att acceptera det och bestämma vad han skulle göra med sitt liv. Han tog examen direkt C från San Andreas University. Vid 18 års ålder bestämde han sig för att flytta till en liten lägenhet i Los Santos och har bott där sedan dess. För närvarande jobbar Sven deltid i en livsmedelsbutik samtidigt som han studerar till polis. På fritiden gillar Sven också att umgås med isbjörnar och cykla mountainbike. Idag är Sven 32 år och redo att ta nästa steg i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag tar server rps och rps fult på allvar, och ju mer seriöst rps, desto mer. Jag hjälper människor i nöd med transport, och om jag ser en skadad person på marken som inte kan ta sig, tar jag dem direkt till sjukhuset, jag hjälper mina vänner när de är hungriga genom att köpa mat och vatten till dem, och jag ignorera alla som inte kan det vill inte ”Det var det inte, men jag sa till dem att om de gjorde något dumt eller olagligt skulle jag ringa polisen direkt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att man inte jobbar för egen vinst utan så att man jobbar så att alla vinner. Så alla har en bra RP-situation, det är inte bara du som gynnas medan andra är i en dålig RP-situation.

Hur hittade du Unive? youtube

Påminnner att du har er tid på 48h för att ta intervjun

Nekad, inte tagit intervjun i tid. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka