Nekad orreniklasson | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lingwapzsen_

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? 2950853723

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som fick mig att söka till forum mod är att jag för närvarande har en viktig roll som Staffs samt Medlems skapsanvariga. Men i den här rollen ser jag ofta ansökningar i sådana här trådar eller saker som inte har behandlats ännu. Sedan vill jag hjälpa samhället i forumet och få dem att se snygga och rena ut. Allt ska vara i rätt kategori och rätt profil. Och verkligen vill vara en av "de" personer som får servern att växa och håller den organiserad. Ibland kan man hitta mycket slarv i forum. Så vill ta tag i det och göra det korrekt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är det ska inte ligga huller om buller samt det finns dubbelpost i fel kategorier och inaktiva post i till exempel i staff ansökningar som är dubbelpost det ska ligga i akriv allt sånt som är inaktivt

Får en ansökan vara kopierad? Nej det får man inte det räknas som plagiat och det är förbjudet och då sätter man det på granskning och kollar upp det och om det är det så nekar man för plagiat eftersom man inte får kopiera andras ansökningar. man kan även forumsbanna dom

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Nej Inget

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Fint och noggrant inga inaktiva trådar i fel kategori och dubbelpost

Hur ser din aktivitetet ut? 7 till 8 timmar om dagen

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka