Accepterad Orre.2012 | Ban Överklagan (relapaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orre.2012

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199651944498/

Ditt Hex-ID: steam:110000164d4f832

Vad är din discord tagg? oskar.2012

Vem var det som bannade dig? realpaolo23

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-28 145613.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va på plats på en kidnappning/rån som jag inte visste ske

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte runt i en postnord bil sen gick den sönder vid där man kopierar nycklar jag krockade bilen så den gick sönder. Eftar de så ringer vi då Jörgen som kommer på sin fyrhjuling och då springer vi efter han sen parkerar han den på sidan av nyckelsmeds huset där vi gick in och jag hade ingen aning vad som skulle hända jag trodde att vi skulle gå in coh titta bara jörgen sägar bara här är mitt kontor och då tar då min kompis han som gisslan som jag inte visste skulle ske jag visste inte varför han gjorde de häller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig från mott perspektiv då jag inte visste vad som skulle hända och vart helt förvirrad och viste inte vad jag skulle göra och jag tänkte om jag springer så kanske han skulle ta mig med. Men jag hade ju kunnat fråga innan vad han ville jörgen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad en gång vad jag kan minnas av antichet som var felaktig när jag stod still på marja lisas parkeringen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade la kunnat gått där ifrån och inte hängt med eller frågat vad vi skulle göra också hade jag kanske fått fram ett vetigt svar och där ifrån hade jag kanske kunnat spelat vidare och försökt dra mig ut ur scenariot när han väll tog upp kniven var jag rädd för att springa då han höll in en kniv och jag vågade inte springa då jag inte visste om han skulle knivhugga mig med

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag här lärt mig nu att jag inte ska vara med på kriminella saker och de kommer aldrig ske igen då¨jag lärt mig av mitt misstag men som jag skrev innan så visste jag inte att han skulle råna han

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka