Accepterad Oppa | Ansök till whitelist ansvarig [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oppa

Icke Medlem
Meddelanden
487
Reaction score
40
Användarnamn: Oppa

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Oppa#0494

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla på Wl-ansökningar varje dag för att flera ska kunna utveckla sin rp nivå genom att bli wl.

Hur aktiv är du i discorden? Jag har 2 skärmar vilket resulterar till att jag kan kolla på min discord mycket enklare. Är jag inte inne på min dator kommer jag att sitta inne på discord genom min mobil istället. Har alltid öppen pm och jag kommer alltid svara på de frågor som ställs till mig.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL ansvarig eftersom att jag anser att det finns så bra mycket mer seriösa spelare som inte är WL. Detta kan påverka de genom att de inte kan ha ett Whitelistat jobb och då kommer deras rp nivå inte att höjas mer än vad det redan är. Jag vill dessutom ge flera Staffs som är upptagna en extra arm som kommer att hjälpa de med WL ansökningar som de egentligen inte ska behöva göra eftersom att jag då kommer kunna att göra det. Jag kommer att vara väldigt aktiv eftersom att jag också vet att många wl ansvariga inte bryr sig så mycket om sin roll och bara har det som en roll i dc och så var det klart.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag anser att jag kommer kunna sköta jobbet som WL ansvarig väldigt bra och kommer att vara riktigt aktiv som whitelist ansvarig. Kommer att få in väldigt många nya spelare till denna servern med ett leende på läpparna och jag kommer se till så att de ska trivas här. Kommer också att ta intervjuer m.m väldigt effektivt och kommer se till så att man inte ska behöva sitta och vänta flera dagar på ett svar på sin wl ansökan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, absolut inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka