Inaktuell only ollethetrrier | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

only ollethetrrier

Icke Medlem
Meddelanden
563
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ditt discordnamn: olletheterrier#0001

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? För att jag har stora erfarenheter inom staff, kan mycket kommandon osv, jag just ska bli staff för att jag är mogen ger respekt lallar, jag är inte respektlös mot anda sitter inte och skriker och folk prata lugnt sitter inte och skrattar åt någon, jag ska bli staff för att jag mycket inom staff arbetet,jag kan säga till folk när det behövs. varför jag ska just bli staff är för att jag är mogen och vill hjälpa så många som möjligt och vill hjälpa servermn så mycket som möjligt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu är det sommarlov så kommer vara inne varje dag typ 3-8 timmar per dag eller mer eller mindre

Hur länge har du spelat på Unive? jag började på unive den började spel 2020-11-06 sen har jag varit borta så har inte varit jätte länge som medlem men har en stor erfarenhet inom staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff på flera servers och varit högt uppsatt, har en stor erfarenhet inom kommandon osv.Ja hade en kompis som var support han visa mig många kommandon och hur man gör andra saker. Sen har jag ju varit på andra så jag vet hur man ska vara hur man ska bete sig mot andra osv. Jag har erfarenheter både från rp servers och inte rp serves så jag vet mycket inom staff osv. vet ban systemet ni har /ban id/hexid på folk sen hur länge anledning. Sen vet jag hur man går in i noclip vet hur man går till folk och man ska hantera situationer som staff. sen har jag en erfarenhet staff jag har ju varit på adndra servers och då var jag ganska högtuppstatt så jag vet hur man ska göra osv. Sen har jag en erfarenhet inom servevakt och där har jag också fått lite mer information.
och är är några kommandon som jag kan
/noclip (för att flyga runt osynligt genom väggar och mark)
/bring (för att tpa någon till där du är)
/sqlbanhistory (för att kolla någons ban history)
/kick (för att sparka en spelare)
/freeze (för att frysa en person)
/sqlunban (för att unbanna någon)
/spec (för att spectata någon)
/svban (för att banna någon)
/revive ID (för att återhämta någon)
/goto (gå till id) ID
/dv (tar bort ett fordon)
/sqlbanoffline (när man bannar någon offline)
/setjob ID (för att ge id ett jobb, som exempelvis meko anställd)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inge kan jobba med alla men vill helst va typ jobb eller support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka