Nekad Omp | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omp

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? otto

Vad är ditt discord namn? hugoat123. men mitt visningsnamn är otto

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Leijonberg 2001

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,karismatisk,seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas Leijonberg kommer från stockholm och var extremt fattig under sin uppväxt.Han har 3 bröder som heter Alex,Johan och Calle. Under sin uppväxt så hade han ett väldigt stort intresse för fotboll och var nära på att komma in i djurgårdens akademi men han lyckades inte klara prov träningen. Nu när han börjar bliu äldre börjar dom känslorna försvinna och istället vill han fokusera på att bli polis som sin broir johan, Detta är för hans mor gick bort på grund av gäng kriminalitet och han vill kunna försvara dom som inte har möjliheten att kunna försvara sig själva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag engagerar mig för att dom runt om mig ska ha så kul som möjligt och få en vilja attt förbättra deras Rp. Sen har jag också bra erfarenhet inom polis RP och jag tycker om att hamna i scenarion med dom kriminella eftersom det är kul och jag har hört att dom är bra på att RP:a sånna slags scenarion. sen så har jag kanske tänkt bli kriminell själv och då kan jag bli högt uppsatt i ett gäng och se till att dom i gänget har bra RP och ser upp till mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man alltid ska tänka på att alla i ett scenario ska ha kul och man behöver inte alltid vinna för att man ska ha kul och det blir inte heller någon bra Rp ifall man ska vinna hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ett exempel är Rdm vilket är att man inte får få gå och döda någon utan anledning. Ett annat exempel är powergaming 1 då man ska Rp på sina skador så ifall man tex blir på körd eller ramlar ur en bil så ska man inte ställa sig upp direkt utan ligga kvar och RP på sina skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte riktigt

Nekad
Anledning: Inga logs i systemet börja rollspela några veckor sedan kan du göra en ansökan igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka