Nekad Omp | Medlem ansökning (E34) [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omp

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? otto

Vad är ditt discord namn? eidmubarak123

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas Leijonberg 2001

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig,karismatisk,seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas kommer från en extremt fattig bakrund med sina 3 bröder Johan,Alex och calle. Han har drömmar att bli polis som Sina bröder Johan och calle.Han har också haft ett stort intresse för fotboll sen sin ungdom men dom känslorna börjar att gå bort efterso, han vill lägga ner mer tid på sina studier för att bli en polis,delvis för att försvara dom som inte har möjligheten att försvara sig själv men också på grund av sin mor som gick bort under gängkriminalitet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har bra erfarenhet inom polis Rolspel. Anledning till attt jag vill bli polis är för att invårna ska vara säkra, men också för att det är roligt att hamna i scenarion med dom kriminälla eftersom dom har bra Rp. Sen har jag också en bra stämmning och gör så alla runt om mig blir gladare och får mer engagemang för att förbättra deras RP och bara bli bättre spelare. Jag kanse också blir kriminäll någon gång senare och då kan jag bli högt uppsatt i ett gäng och se till att dom i mitt gäng får bättre rp och ser upp till mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att vinna scenariot utan att spela för man ska ha kul och att det ska vara realistiskt. Detta är för det inte blir någon bra rp ifall man alltid ska försöka vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ett exempel är Rdm vilket är att man inte får få gå och döda någon utan anledning. Ett till exempel är powergaming 1 då man ska Rp på sina skador så ifall man tex blir på körd så ska man inte ställa sig upp direkt utan ligga kvar och RP på sina skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte riktigt

Senast ändrad:
Hej!
Utveckla.
- Vad kan du bidra med till serverns RP? - Lite mer vad du kommer göra.
- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.
Allt gott,
E34

Nekad.
Anledning:
Felaktig discord efter komplettering

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka