Nekad omgwizzyy | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? omgwizzyy

Hur gammal är du? Snart 14

Hur länge har du spelat på Unive? Hittar inget på steam men spelat här i 2 år nu tror jag.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla Mekonomen genom att få ihop anställda som kan jobba. Jag ska se till så att vi har öppet så ofta och att intervjuer tas när anställa behövs. Annars kommer jag rulla på med jobbet som vanligt. Jag vill att aktiviteten höjs och att skaffa ledningen i hand. Med de sagt menar jag att jag kommer skaffa mig en bitr som hjälper mig och alla andra, kompetenta medlemmar sökes endast och folk som verkligen kan rpa. Kommer försöka förbättra hela stämningen med Mekonomen. Rpn ska vara högare och endast seriösa personer kommer att tilldelas en anställd roll. När jag anställer folk ser jag efter deras kunskaper och erfarenheter med tidigare jobb. Prioteringen med jobbet är att vara snälla mot kunder och visa respekt, att ha ett bra kundbemötande är det viktigaste i en arbetsmiljö.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bitr där vad jag minns, så jag har jobbat på Mekonomen flertals gånger och har goda och kravbara erfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne nästan varje dag på kvällen eller efter skolan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad. Annan vart utvald till chef. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka