Nekad omgwizzyy | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1molle

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,384
Reaction score
77
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? omgwizzyy

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att ansöka till forum mod är mina erfarenheter. Jag är den första på unive som var forum mod och var det i flera månader. Jag vet allt som krävs och vad man ska göra som forum mod. Jag är allmänt intresserad med att hjälpa till på forumet som jag var förr! Är sugen på att börja om på nytt.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är viktigt, är det i fel kategori så blir de bara strul, staff ansökan i ex sv ansökan, blir helt fel och man får bara huvudvärk av de.

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansökan ska ej vara plagierad, sker det ska det antingen ske en timeout, ban eller varning på forumet. Har för mig att banna i typ en dag eller en allmän varning för att lära hen en läxa.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? har inte varit inne så mycket och kollar specifikt på arbetet inom nuvarande forums moderna. Så ser inget fel i nuläget.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Allt skulle varit i rätt kategori, rätt namn och ja helt enkelt rätt. Det ska vara snyggt och proffesionellt. Det är viktigt i sitt jobb att agera proffesionellt.

Hur ser din aktivitetet ut? Är aktiv varje dag, skola nu som vanligt (slutar 2 eller 3. Annars efter skolan är jag aktiv. Mina föräldrar är skilda så kommer inte ha tillgång till datorn alltid men de stoppar mig inte ifrån att göra forums arbete. Alla lov är jag aktiv förutom när jag är rest, skickar såklart ut och meddelar det då. Helger har jag ofta match i hockey, så spelar antingen 1 match på lördag eller söndag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men som sagt har jag erfarenheter, var första forum moden som fanns på server och var med längst. Fun fact, i ”Vad är Forum Mod” kanalen i att ansöka som forum mod. (jag skrev det)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka