omgkarlsson | Ansökan till Forum Mod [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karlsery

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,246
Reaction score
776
Vad är ditt namn i verkligheten? N/A

Vad heter du på discord? omgkarlsson#1000

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Philip skrev ut att en ny forums roll har lanserats, så varför inte testa ansöka. När jag var Medlemskaps ansvarig så vet jag att många trådar låg på fel forum och så ska det inte vara eftersom men ska veta vart saker och ting ligger och att det ska vara enklare och hitta rätt. Samt att lägga rätt trådar i rätt kategorier då det inte alltid är så, kortfattat så vill jag se till så att allt ser bra ut och att allt är rätt. Samt att jag kommer vara aktiv eftersom jag har tröttnat på rpandet och vill göra något som gynnar serven på ett bra sätt så kommer hålla kolla på discord samt forumet extremt mycket, samt vill utveckla forums mod teamet genom min vilja, vill även göra forums teamet mer aktivt än vad det är just nu, forumet har jag även en lätt tillgänglighet att gå in på som t.ex skoldator, telefon och min vanliga dator. Det kommer även ge mig ännu mer aktivitet på forumet. Det är inte heller en allt för tung uppgift utan Forums Moderator går ganska enkelt för mig att balansera och Unives forum är inte heller hela tiden aktivt. Forums Moderator är helt enkelt en uppgift som jag tror passar mig ganska bra. samt så anser just nu att inte teamet är så aktivt som jag räknar med så får jag chansen kommer jag fixa allt som behövs samt mycket aktivitet.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Jag personligen är nästan inne på forumet hela tiden tycker på något sätt att det är tvär coolt, brukar sitta och kolla vilket arkiv som tråden ligger i, tycker det är viktigt att ansökningarna ligger i rätt arkiv eftersom det kommer in ca 100 - 200 trådar varje dag och då är det viktgit att dom ligger i rätt arkiv när dom blivit svarade, om dom på något sätt blir fel så ska forums moden finnas och det är drf jag ansöker till denna tjänsten.

Får en ansökan vara kopierad? En ansökning så inte vara kopierad då blir den nekad för plagiat, och vet att när jag var medlemskaps ansvarig var det många som inte kollade om det var plagiat så om jag blir forums mod ska jag kolla igenom varje ansökan.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Tråden ska vara i rätt arkiv, att man skriver ut varje gång man flyttar till något annat arkiv som tex "Godkänd, din tråd har flyttats till ett annat arkiv". finns nog mycket mer när man ser mer på forumet men det som jag ser och märker är det som jag skrev över.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville En Forums Mod har i uppgift att hålla Forumet rent och organiserat. Detta menas med att man tar bort inaktiva eller slarviga/lalliga poster. Även posts som har skickats in två gånger av samma text. Man kollar så att det inte förekommer olämpliga ord i flödet och så att inte man sitter och diskuterar saker som inte hör hemma in Unives Forum. När det gäller ansökningar av olika teman som t.ex staff ansökan så är det gissar jag på att det inte är vårat ansvar att kolla ansökningarna men ifall jag ser en staff ansökan där det står "råkade posta den, ta bort" så kommer jag göra det då personen inte menade att posta den. Samt att alla som har behörigheter till forumet ska veta hur man gör när man ska flytta tråden till rätt arkiv.

Hur ser din aktivitetet ut? Varierar från dag till dag. Men kommer försöka vara så aktiv ja bara kan.
Måndag 12:30-23:00
Tisdag 12:00-23:00
Onsdag 12:00-23:00
Torsdag 12:00-23:00
Fredag 12:00-02:00
Lördag 7:00-02:00
Söndag 7:00-23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte för tillfälligt, Ha en bra dag 320 <3

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka