Nekad OmGfRe | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OmGfRe

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ghfw-qgfk/DRFPTRWR

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Wisten

Vad är ditt discord namn? hhiihhii#4815

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Tjena. Jag heter Peter Johansson. Jag jobbar på postnord men jag vill sluta där för det är tråkigt. Peter Är snäll och gillar bilar. Han gillar också Crossar. Peter har brutit Benet en gång. Peter är inte snål om någon vill tex ha en korv så ger han inte en korv nej han ger 3 korvar. Och det är snällt.

Varför ska just du bli whitelistad? Så jag kan göra bättre Roleplays. För Roleplay är väldigt roligt och jag vill verkligen bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag kommer spendera mycket tid på denna server. Jag ska också hjälpa er staff och admins. Jag ska reporta folk som lallar. Jag har redan hjälpt er lite gran.

Hur hittade du Unive? Jag var en gång inne på fiveM och kollade lite gran och sen så såg jag denna server den såg bra utt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara roligt. Och att jag ska bli rik

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelade ganska mycket på alabama state rp men den är engelsk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka