Nekad omerta417 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omerta417

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1073 — Tredjepartsprogram
Anledning: fusk
Personal: Borat
Datum: 2026-06-10
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev pc checkad och dom hittade en grej på min dator men det var ett rust fusk vilket jag inte han förklara mig själv för och blev bannad. Dom kollade även igenom mina klipps samt andra grejer på datorn men inget hittade dom utom mitt rust fusk men hann inte förklara för dom innan jag vart disconnectad samt bannad ur dcn. Även försökt kontakta dem som var med i ärendet men dem iggar bara och det gör det svårt för mig att förklara min situation.

Tar du ansvar för det som hände? Asså ja det var väll dumt att ha ett rust fusk på datorn eftersom jag vet att staffsen kanske inte tror på mig men i detta fall han jag inte förklara mig själv och berätta för dom att det var ett rust fusk. Inget jag tycker man ska bli bannad för o torska gorilla och flera patenter.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte ha andra fusk på datorn ändå om det är andra spel eftersom det kan blandas ihop med FiveM fusk. Det kan visa för staffsen att man kan ha tanker att fuska på FiveM och det kan väcka misstankar om att man använder fusk.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom fusket jag hade inte kunde användas till FiveM då det är till Rust och vad jag vet har jag inte gjort något fel alls. Inte använt fusk på FiveM på över länge och det är något jag aldrig kommer gö igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://titan-cheats-shop.mysellauth.com/product/ancient-rust-external här är hemsidan där mitt rust fusk kom ifrån.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Ni får tro vad ni vill men kommer inte betala 1990kr då jag inte gjort något fel från min sida men det ser skumt ut för er och det förstår jag, får jag unban kan ni pc checka mig när ni vill och se att jag inte fuskar eller fuskat. Speciellt inte när jag hade flertal patenter + gorilla. Mina klipps osv bevisar att jag inte fuskar då man ser clear att skotten går rakt på huvud samt att jag inte trackar med esp vilket om man är smart och kan en del om fusk kan se direkt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka