Nekad OmerK | Ansökan till Servervakt [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OmerK

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2005

Vad heter du på discord? rs1elvis #1159

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00 till 04:00 på alla dagar jag inte har arbete att göra annars är det 15:30 till 22:00.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Körde i somras ett tag men sen tappa jag min löst på roleplay och slutade spela, men nu är tillbaks så 2 månader typ sen oktober. Sen har jag försökt vara inne vara dag.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle lättat jobbet för staff teamet och hållit en bra rp nivå runt mig. Sen så skulle jag kickat dom som inte sköter sig och inte lyder serverns regler, för om jag har fattat de rätt så ska servervakterna göra så att staff-teamet behöver göra mindre jobb inne i servern och kanske göra viktigare saker t-ex fixa scripts på servern och hålla koll på dom större sakerna och inte lägga sin tid på lallare som kommer in i servern ooh dva bort bilar som stör rpn.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servernvakt för att jag brinner för den här servern och stör mig på lallare som kommer in och förstör för alla som vill rpa på servern och jag vet att adminsen har viktigare saker för sig att göra än att kicka folk som förstör för alla och onödiga revies som behövs göras för att folk går runt och slår ner folk. Sen så händer de mycket att de är folk som slås på greenzones som inte ska hända och som jag tycker ska bli kickade direkt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag kan göra mutlistaden till en bättre plats med att jag är inne mycket på servern och mycket på nätterna och kör runt där oftas folk är och ser mycket som inte ska hända på servern och kicka dom osen göra ett forum om de är ett stort fel så att person försvinner från multistaden så fort som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer vara inne på servern sent på kvällarna då de oftas kommer in rdmare in på servern som jag märker och förstör rpn. Då tänker jag mig att jag skulle kunna kicka han som gjorde de och ta ett clip på de så att det inte blir några konstigheter och ressa alla som blev rdmade elle vdmade.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill göra så att servern har så bra spelare inne på servern som möjligt och inga som förstör all kul rp man kan göra och ha så bra rp nivå som möjligt omkring mig som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dom vanliga men de va ett bra tag sen jag var staff.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka