Nekad omarzantout | Chef-jobb ansökan [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas chef

Vad heter du IRL? Omar

Hur gammal är du? 13 år

Hur många timmar har du på Fivem? ungefär 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att det är kul att fånga skurkar och jag gillar att vara chef i jobb. Jag vill vara securitas chef för att jag kan mycket om jobbet osv. Securitas är roligt att vara för att man kan fånga in skurkar osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många tidigare efarenhet om denna jobbet jag vet hur man fångar skurkar jag är snabb pm och jag kommer svara snabbt på folk. Jag gillar jobbet jag kommer aldrig skrika på folk. Jag vet hur man tar intervjuv och jag vet när man ska ta folk o när man inte får ta folk.

Berskiv din karaktär? han heter Pedro bergström och är en trevlig person som gillar att vara trevlig mot folk osv. Pedro är 35 år gammal och han har ingen familj de dog när han var 7år gammal. Han brukar gå runt och hjälpa folk för att de ska må bra och han hjälper fattiga satt de ska ha pengar satt de kan äta. Pedro är en jätte trevlig person som aldrig gör kriminella saker han är bara en laglig person fast hans bror är 10 år gammal och Pedro tar hand om han.

Hur ofta kommer du vara inne? jätte ofta jag kommer vara inne varje dag ungefär 5-6 timmar och jag kommer att vara jätte länge inne.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut oavsett kommer jag aldrig sluta multipvp.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej faktist inte men jag gjorde det när jag var nybörjare men då kunde jag inget om fivem.

Har du läst våra Regler? absolut

+rep Jag tycker att omar skulle vara den bästa chefen på securitas och han skulle gjort ett jättebra jobb och gjort kåren mycket bättre!!

+rep Jag tycker att omar skulle vara den bästa chefen på securitas och han skulle gjort ett jättebra jobb och gjort kåren mycket bättre!!
du är ju kung snälla bli staff du var en riktig kung som alltid hjälper folk och är hjälpsam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka