Nekad omarzantout | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? maja lisa häst berg ab chef

Vad heter du IRL? omar

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att det ät kul att jobba med bilar och jag har erfarenheter om jobbet och jag älskar bilar jag gillar att sälja bilar till folk. Jag vill att jobbet ska vara seriöst inte lallare som jobbar där nej utan jag vill att dem som köpte bilen ska vara glada att dem fick den.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har många erfarenhet inom jobbet jag vet hur man säljer bilar och jag har jobbat här flera gånger och jag älskade jobbet så mycket.

Berskiv din karaktär? han heter pedro bergström han är jätte trevlig han rånar aldrig folk han är alltid trevlig mot folk och han hjälper hela tiden folk. Han brukar alltid ta folk till sjukhuset när det behövs. Han är 35 år gammal och smart han älskar bilar han brukar ofta komma och köpa bilar och han gillar även motorcyklar jätte mycket han är jätte trevlig osv. Han är jätte duktig på matte och han brukar sälja lite bilar på blocket ibland.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att vara aktiv jätte länge men ibland brukar jag vara ute så ibland kan jag inte vara inne men annars är jag hela tiden inne.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag kommer aldrig sluta multistaden. Jag kommer alltid bara vara inne i multistaden och jag kommer inte vara inne o en annan server. Multistaden betyder allt för mig.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej men jag har gjort det men jag visste inget om multistaden då jag kunde inget om fivem

Har du läst våra Regler? ja jag har läst alla era regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka