Ej Antagen Lauren777 | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lauren777

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja-Lisa

Vad heter du i verkligheten? Ville

Vad är ditt användarnamn på discord? Lauren123

Ange ditt födelsedatum: 24 April 2009

När fick du medlemskap på Unive? 5 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på Inquisitor, SC, trygg, sjukvården har varit PA och jag vet hur man beter sig och är seriös på jobbet kommer inte finnas något lall om jag blir chef och jag kommer hjälpa alla som behöver det

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina framtida planer kring detta jobbet är inte så jätte stora nu, Det saker som jag i nuläget kan komma på vad som behövs fixas Jag vill att Marja-Lisa ska vara ett ställe som har varit rätt lalligt länge till att bli ett ställe med många trevliga anställda och ett ställe där folk kan köpa sina bilar och hänga för att det är ett ställe alla passar in på och tycker det är roligt. Under lång tid har det varit väldigt lalligt, mest på grund av icke medlemmar och liknande. Men jag vill göra det till ett bättre ställe. är för det första rensa inaktiva personer och personer som lallar på jobbet det ska vara seriöst ja man kan få ha lite roligt ibland men annars seriöst och men ska ha radiodiseplin.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara skit aktiv under påsklovet och under skolan då kan jag vara inne typ 5 timmar per dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka