Inaktuell omarderba0411 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LK040

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Ditt discordnamn: abdiglow/LK040

Ange ditt födelsedatum 8 September 2008

Varför ska just du bli staff? Är en mogen person med passion. Är trevlig och rolig människa. Lyssnar på folk och kommer till beslut tillsammans. Är en som arbetar som ett lag och inte ensam. Har många som gillar mig och anser att jag är mogen och kan allt som commandon och hur man aggerar proffesionellt som en Staff arbetare på Sveriges finaste server.

Tex några kommandon /toggleid /togglename /spec /spec off /reportlist /revive /id /kick /ban /unban som exempel.

Kommer bidra med Aktivitet och speccande som en helt annan person. Kommer dra support snabbt som saren bara jag ser någon om jag kan drar jag in direkt. Ser att folk sitter 10-50 min hela tiden och väntar på en Staff när de finns 30+ aktiva. Förstår dem speccar ingame osv men dem kan ju vara vänliga att titta Discord o kolla vad som sker där. Jag kommer vara aktiv, bra bemötande Staff , speccar mycket , dokumenterar allt, kommer streama även när jag gör lite Staff arbete. Jag är mogen för min ålder och är en som styr på ett bra sätt. Unive är en av dem servers jag stannat på länge och valt att komma tillbaks som en ny människa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kriminella rpn är lite kaos. FearRP för det mesta.
Lallare som tror dem kan göra vad som helst och tror dem kan bestämma hur dem rpar men servern följs av regler som måste följas och sätta sig i huvudet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobba som ett Team och Sammarbeta under svåra situationer. Inte bråka med mina kollegor och hantera allt som en mogen individ.

Hjälpas åt och lös problem tillsammans och själv om man kan!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man har en trevlig och god ton med spelarna. Lyssnar på vad dem har och säga och är rättvist mot alla. Man är inte en gud bara för att man har Staff. Alla har känslor så man måste tänka på varje handling man gör!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Planera och kolla mitt schema. Nu har skolan börjat och jag pluggar en del men är aktiv som Saren fortfarande mitt privata liv gör jag de enkelt. Vaknar innan skolan och gymmar sen gör läxor sen sticker jag och har skola. Jag kommer hem äter och gör mig i ordning och sätter mig vid datorn och börjar Staff arbetet. Hjälper spelarna som en aktiv Staff som ska bli gillad.

Hur länge har du spelat på Unive? Kom tillbaks till rpn och servern för 2-3 veckor sedan. Spelat tidigare 2021-2023. Blivit bannad 4 gånger på hela min tid aldrig blacklistad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes. Vart Staff på OG Snöstaden , varit Staff på ortenwave 2022-2023

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Servervakt

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka