- Meddelanden
- 100
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? 𝐼𝑠𝑎𝑘 𝐴𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑠𝑜𝑛#8367
Hur gammal är du? 18
Hur länge har du spelat på Unive? 1/2 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja jag kommer ta hand om mitt jobb Jag kommer göra kunna allt möjligt som gör mig eller mitt jobb bättre och bättre jag kommer försöka att göra min verkstad som en ställe som man tycker jättemycket om att jobba där och jag önskar att jag kommer att visa hur kommer alla trivs med mig
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? där så att jag kommer göra allt för att visa att jag kan ta hand om hela min verkstad Jag jobbar i riktigt liv som mekaniker och kan mycket saker om bildelar och såna här Jag vill gärna jobba i den här jobbet som chef och lära alla som behöver lära sig om bilar och bildelar och sånt för att jag tycker jättemycket om bilar och jag har jobbat jättelänge på Bilmek o och det gör jag fortfarande nu
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag efter 11:00 till 00:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? så klart
Vad heter du IRL? Omar
Vad heter du på discord? 𝐼𝑠𝑎𝑘 𝐴𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑠𝑜𝑛#8367
Hur gammal är du? 18
Hur länge har du spelat på Unive? 1/2 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja jag kommer ta hand om mitt jobb Jag kommer göra kunna allt möjligt som gör mig eller mitt jobb bättre och bättre jag kommer försöka att göra min verkstad som en ställe som man tycker jättemycket om att jobba där och jag önskar att jag kommer att visa hur kommer alla trivs med mig
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? där så att jag kommer göra allt för att visa att jag kan ta hand om hela min verkstad Jag jobbar i riktigt liv som mekaniker och kan mycket saker om bildelar och såna här Jag vill gärna jobba i den här jobbet som chef och lära alla som behöver lära sig om bilar och bildelar och sånt för att jag tycker jättemycket om bilar och jag har jobbat jättelänge på Bilmek o och det gör jag fortfarande nu
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag efter 11:00 till 00:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? så klart