Ej Antagen Omar johanson | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ykd24

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander book

Vad heter du på discord? ykgamingog är min tagg och smeknamn YK

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014543f6ea

Ange ditt födelsedatum 21 April 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag sitter vid datorn nu på lov ungefär runt 10 timmar om jag är ledig då jag jobbar vissa veckor.
Dom dagar det är skola sitter jag och spelar runt 4-5 timmar och spelar då jag har läxor och prov som jag behöver plugga till.
en helg på skol veckor siter jag kanske runt 7 timmar om dagen då jag behöver plugga lite då också.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem första gången den 22 maj då jag var medlem i någon månad sen åkte jag på 14 dagars ban. efter den bannen så kom jag tillbaka efter ett tag och nu har jag ej varit medlem mer en 15 dagar. jag vet att man ska ha varit medelm i minst 30 dagar men eftersom ja ghar varit medlem förut oc häven shortlist-staff så tänker jag att jag har tillräckligt med erfarenhet.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag kunde inte skicka bild men här är länk till min bild: file:///C:/Users/Ägaren/Pictures/Screenshots/Skärmbild%202025-08-03%20192010.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att vakta servern. Du kan spela precis lika mycket som du gör nu det som är skillnad är att du kommer kunna kicka och sv banna folk. Som server vakt så kickar du och sv bannar folk när du rpar om du ser någon som tillexempel bryter mot en regel.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag hittar för mycket folk som bryter mot änklare regler på servern och hjälpa staff teamet då jag kan hjälpa dom med lite mindre bans och kicks. En till anledning är att jag sitter vi datorn och spelar fivem många timmar dagligen vilket också då betyder att jag lika gärna kan hjälpa servern när jag ändå är inne och spelar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om jag skulle kicka/banna någon för jag är sur på honom eller skulle bara skulle banna någon för dom rånar mig och jag inte vill bli av med något

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka